Campagne en initiatiefnemers

Vaker een dagje geen vlees eten is beter voor mens, dier en milieu. Daarom slaan de Nationale Postcode Loterij, Albert Heijn en Unilever voor de zesde keer de handen ineen om heel Nederland bewuster te laten eten. Dit jaar doen we dat met de landelijke campagne DOE MAAR LEKKER VEGETARISCH, waarmee we laten zien hoe makkelijk u uw vertrouwde gerecht vegetarisch kan maken.

Lees verder

Doe maar lekker vegetarisch

Met z'n allen voor een duurzame toekomst

Diverse initiatieven en organisaties zetten zich in voor een duurzamere wereld en benadrukken het belang van minder vlees eten. Lees verder en kom meer te weten!

#zokanhetook
#zokanhetook

Hoe lever je de grootste bijdrage aan een beter klimaat én kun je gezonder leven? Door plantaardiger te eten en te drinken. #zokanhetook inspireert Nederland met plantaardige recepten en producten.

Lees verder

Jelmer Mommers
Must read: 'Hoe gaan we dit uitleggen?'

Klimaatverandering is geen toekomstig probleem, het speelt nu. Maar wat is het precies en wat kunt u doen? Bestel het boek 'Hoe gaan we dit uitleggen' van Jelmer Mommers nu met korting.

Lees verder

Levenscyclus analyse
Richting geven aan duurzaamheid

De wereldwijde uitdaging om de productie en consumptie van voedsel te verduurzamen wordt groter. Blonk Consultants geeft inzicht in duurzame en gezonde voeding.

Lees verder

Lekker vegetarisch recept